BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

16 August 2009

The Most Saddened News In M'sia Music Industry



"Second Combat nak RIP ??. Betol ke wey ??, ko jangan main gila Matt" kata kawan rapatku Jesse. " Memang la diorang nak RIP, baru semalam chat ngan Ein doo ".

Itulah antara rentetan perbincangan aku ngan Jesse. Dia terkejut, ramai yang terkejut dan aku pasti ramai Hardcore Kid di luar sana pon terkejut tapi apa yang harus dilakukan ?, dah itu keputusan diorang beside Ein nk sambung belajar and Palie pon nak kawin kan ??. Mende baik xkan nk tangguh-tangguh nnti x menjadi.

Memang pada awal aku kecewa. Kecewa sangat2 sebab diorang umpama abang kepada aku especially Ein. Dia banyak menasihatkan aku supaya menjadi insan berguna dan jadikan sejarah hidup die sebagai pegangan hidup. Aku akui mmg aku berubah sejak kenal diorang, aku stop rokok, xde lagi buat mende mende x elok and basically dengan dorongan diorang aku berjaya membersihkan diri ( berkat doa kepada Yang Maha Esa jugak ). Pemergian diorang menjadikan aku seperti hilang arah :(.. Tetapi Ein kata kepada aku " Don't be sad my brother, we'll meet again some day sometime and somewhere where we'll rock your sock off again ".

Kepada Ein and all SC comrades, I love you guys. Even korang da xde tapi korang tetap sumber inspirasi saya untuk menjadi manusia terbaik untuk keluarga, masyarakat dan negara.

Take care bro and May Allah blessed you guys

0 comments: