BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

17 February 2010

Cuti Mid Term Yang Membosankan

Salam kepada semua. Maaf jarang update blog ini, masalah teknikal sering melanda seperti internet serupa mangkuk dan sebagainya.. Sekarang disampaikan berita penting dari saya.

Cuti mid term menjelang. Tapi x mcm cuti. Sebab ape ?? Baru 4 hari ade kt KL da kene chow balik Melaka.. Apakah malang nasib, aku nak jumpe member2 pn x dapat tahu ?? Tapi ape nak buat dah mama aku nak balik awal so aku follow jelah haha..

Ahad 14th Feb, aku tau la Valentine's tp buat ape aku sambut en ?? Aku lepak dengan Fify kt Starbucks... Borak2 and gelak2 ape sume, biasalah lah da 2 tahun x jumpe... Die busy shooting aku plak busy study tp bile aku ajak die jumpe and die setuju aku mcm happy gile lah haha, then lepas lepak ape sume jalan2 la dengan die pergi shopping, tp shopping tingkap je la hahaha, mana nak cekau duit tgh bulan cik kak ?? Bapak aku bukan manager BSN hahahaha..

Then lepas lepak dengan die aku gerak Pavi nak beli baju ape sume... Tetibe nampak la kasut Nike SB yang aku nak sgt dari 2 tahun lepas... Perghh aku mcm nak menangis je tgk kasut tu berkilauan dalam display cupboard tu hahahaha. Mana nak cekau duit doo tgh bulan nie :(. Takpe aku akan dapat kan kasut tu time cuti sem nanti hahaha insya Allah....

Petang nie nak chow balik Melaka.. Sabtu ade kenduri kt Muar hahaha, see you guys on the next post. ily guys so much bebeh !!!

Take care and may God blast you hahaha

0 comments: