BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

20 July 2009

Salam Sejahtera
Berita Tidak Berapa Nak Penting

Esok adalah penentu. Esok adalah detik segalanya terjadi. Esok Language Week.
Aku kene jadi MC untuk pretty much semua event. Here's the chronology

Monday - English Quiz
Tuesday - Treasure Hunt
Wednesday - Movie Patron
Thursday - KUIM Idol & Closing Ceremony

Agak cuak la en. Adoii sebab ini dah kali kedua aku kene jadi bidan terjun. Sebelum ni mase ade satu program " Talk Show With Martin Teo". Memang cuak la sebab ade lebih 400 student semester 1.

Harap-harap aku dapat buat yang terbaik Insya Allah. Semoga esok aku x gagap depan semua orang especially kt E**a. Pergh rabak la wey kalau tergagap depan dia. Mahu jadi cerita satu taman beb hahaha.

SEKIAN
Semoga aku diberi hidayah dan petunjuk dari DIA, Amin !!!

0 comments: