BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

13 September 2009

Sunday The 13th

I was bored and pretty much don't know what should I do today. Tak tidur for a night. Gile x gile. Then after sahur and solat subuh baru tido. I was pretty tired and aku bangun dalam pukul 12.00. Bapak ahh x penah aku tido mcm 2 punye lena haha. Roommate xde 2 bangun lambat 2 kalau x die x memekak da kt katil aku nie. Hari nie lepak je kt bilik sambil youtube-ing and myspace-ing mcm bodo. Memekak dengan Divine Heresy dari malam td aha. Mmg best band Dino Cazares nie. Failed Creation mmg gempak. Nak cover pun aku sanggup duu-uuh.

Raya da nak dekat dah. Esok member serumah aku dari Penang da balik so tinggal la 6 orang then Selasa lg 2 orang terbang. Aku je orang last balik haha. Sapa suruh beli tiket lambat haha. Tapi thank god aku balik on Friday 18th so xde la melepas raya kt Puduraya beb. Merana aku haha. Tak tau la raya tahun nie mcm mana. Suram suram kuku kott sbb cuti pun seminggu je mana x merana. Memang bangang college aku nie tapi bila kenangkan budak2 nak amek SPM pon cuti seminggu so aku layan je haha. Padan muke mereka yg amek SPM taun nie. Merana la korang, memang aku suruh Hishamuddin buat soklan cepu perak nye khas utk korang haha. Yela cepu perak la kalau emas lelaki x bole pakai bangang, haishhh.

Lepas raya banyak kerja menanti. Program motivasi lepas raya utk subjek Komunikasi menanti then ade program Jamuan Raya Antara Semester pulak. Pergh memang kembung la duk makan kuih and lemang banyak2 haha. Tapi layan jela sbb sume markah utk final exam kan,. Nanti boleh cover, da la bab baca buku nie aku hanya buat bile 2 minggu nak final exam haha. Normal beb lelaki kalau study last minute boleh masuk punye hahaha. Girls don't be mad bebeh ILY haha.

Apa apa pon raya nie akan aku jadikan the best among the best haha. Duit nak kumpul banyak2. Plus, mak !! Along nk kasut Macbeth 1 boleh x !!!! hahaha. Jadi Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin kepada sume kawan kawan, comrades, dan semua yg mengenali diri ini. Trimas kerana menjadikan hidup aku colourful, beautiful dan wonderful ( tidak termasuk bloody fool ye ).

Peace Out bebeh :)

0 comments: