BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

25 October 2009

The Finale Is Here

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Akhirnya selepas 1 semester aku bertungkus lumus dan ini lah akhirnya
FINAL EXAM bakal menjelang ESOK.. Ya esok bukan lusa tulat dan sebagainya.
Aku akan start esok dengan paper ELP sampai la 6th Nov berakhir dengan paper Pengenalan Asas Sosiologi.

Pejan celik pejam celik sekejap je da nak abis satu sem. Sekejap aku akan tamat sem 2 dan aku bakal menjejak kaki ke sem 3. Half senior la aku haha. Tapi aku akan cuba yang terbaik untuk final exam ini. Nak dapat 3.5 or above so aku bole mintak kereta hahaha. Dapat Storm ok gak en haha. Dapat lawan kete HinX. Haha ada niat nak melawan 2 padahal maybe impian tinggal impian haha.

Tapi apa yang penting ialah bila cuti sem menjelang. Aku da banyak plan + kerja menunggu. On 14th aku ada birthday party. Happy birthday Syirin Syaima Bt Azahar. Semoga panjang umur dan kawin dengan Kucai haha. Aku da compose lotsa song nak nyanyi masa party nnti. Alah, bukan party pon kire macam picnic laa haha.. Lepak tepi sungai ramai ramai campak Sin dalam sungai Gabai 2 haha. Padan muke mu Hahahhahaha.

On 28th and 29th Nov pulak nk kene gerak Terengganu. Ignite Fest 2009 wey. Hahaha Ghosttown dari Aussie pon ada beb. Tapi sayang Incarnation x dapat main sama.... Aku sedih padahal baru je dapat hoodie diorang and nak pakai time diorang perform. Baru rawwr hahaha.

And rest of holiday ??. Aku akan duduk rumah and siapkan couple of lyric yang x siap lagi.. Biasa la lyricist macam aku busy sikit ( whahaha ).

Aku harap cuti sem nie best la dari yg lepas. Aku nak jumpe Lyn Aizara lagi, aku nak spend hari aku dengan adik aku 2.. Rindu adik sangat2. Nanti lepak mana mana lah eh. Hari tu abang follow je adik nak pergi mana. Nak pergi mampos 2 sorang2 la hahahahha ( sorrry Lyn ILY adik ).

So I guess I should stopped here. I'll continue it later when I enrolled for 3rd Semester okayh..

With much love

Matt Hamzah

0 comments: