BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

26 May 2009

Malam

Malam nie agak sejuk. Keseorangan tanpa arah tujuan hidup. Adakah harus teruskan atau mati sahaja. Hanya DIA mengerti makna aku. Terdiam macam pelita namun minda bergerak memikirkan pelbagai masalah. Massival Core Fest 6th June nnti. Confirm ayah aku x bg gerak. MASALAH yang besar melanda. Namun relaks sudah kan ?. Ayah aku x tau ape2 tp kalau relaks sgt melepas pulak. Sabtu - Achap ajak lepak ngan bdak2 Awwok ngan The Macy's. MASALAH - duit xde tp terasa nak lepak. Hajat mendapatkan T's BMTH dan All Shall Perish termakbul namun secara umumnya menyebabkan aku muflis sepanjang minggu. Persetankan, janji aku dapat hahaha. Ya - melepak merupakan hobi aku. Dapat memerhatikan perangai manusia dengan melepak. Siapa kata melepak membuang masa ??. Persetankan kata-kata kerajaan hahaha. Aku melepak demi mendapat ilham. Yaa - ilham utk menulis nukilan seperti ini. Suatu perjalanan yang x tentu arah padamnya namun masih lg cuma satu expresi diri. Merumuskan sesuatu yang pasti mendukacitakan namun masih tiada cacat-celanya. Jadi apa harus aku lakukan ?. Biarkan ia berlalu atau terus merempuh dinding batu itu ??.

0 comments: