BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

08 May 2009

Tribute To Lyn Aizara

Lyn Aizara

Aku jumpe minah nie dalam Myspace laa. Die nie mmg lawa dan pada awal agak cuak la sebab takut die x approve. Pergh tapii sekali da add mmg mcm setan kepala die nie. Agak sama ngan aku cume aku baik sikit tapi die masya allah mmg la tutttt haha.


Photobucket

Then aku try ajak die lepak lepak tapi die asyik reject je aku. Haha kire jual mahal la tapi aku x kisah. Aku try2 sampai aku bosan haha. Mmg pretty bored la memule ajak die nie. Mmg mampos akal aku dibuatnya tapi akhirnya die yang ajak lepak maka pada tanggal 30/3/2008 melepak aku bersama die.



Die ini mmg adik kesayangan aku. Pernah laaa try test market kt beliau tapi selamba dog je die reject aku dan die anggap aku abang aje. So baby don't you cry tonight aku pon relaks aje la sampai sekarang.

Masuk bulan nie dah 1 tahun 2 bulan persahabatan kami. Aku sayangg ko la nyettttt

Salam

0 comments: