BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

25 May 2009

Semalam punya cerita la

Semalam lepak Pertama sebab terasa nak membeli T's band la kan. Bile menjejak kaki ke dalam kedai Auntie nampak la berbagai2 design terbaru dari Job For A Cowboy sampai ke BMTH ngan The Black Dahlia Murder (hahahah). Apa lagi terasa nak merembat 1 haha. Tapi aku terasa lak nak beli Avenged Sevenfold kan. Aku pon tnye brader 2 " Abang, Avenged Sevenfold ade x ??" Die ckp ade la. Aku usha sendiri kan tp aku nampak 1 design je. Aku tanye la beliau "Abang, xkan 1 design je ??" then die cakap "Mmg 1 je dik,band emo mcm Avenged nie jarang ade design banyak. Erk emo??, A7X emo ke ??, bukan heavy metal ke ??. Hahahhahahaha aku da nak tergelak mcm haram muahahaha. Aku malas nak sound brader 2 tp aku ckp dlam hati " Kalau x tau ape-ape jangan maen taram je bang oiii hahaha". Adekah A7X itu emo ??. Aku dah like berzaman layan la wey hahahaha sekali ko ckp emo mcm ko kate Mas Idayu maen deathcore doo hahahhahaha.

Last last amek la BMTH ngan All Shall Perish muaahah lagi puas hati dr dgr brader 2 ckp A7X emo muahahahhahha

Amaran : Jangan main cakap je ape yang saudara x tau haha. Kalau x tau Wikipedia ade maaa hahahaha.

0 comments: